Кардио тренировка на стол

кардио-тренировка-на-стол

Кардио тренировка на стол
Ако сте болен от паркинсон, физическите упражнения ще Ви помогнат за по-дълго да се чувствате във форма. В настоящото видео Ви предлагаме упражнение, което ускорява сърдечния ритъм, помага за разтягане на тялото и раздвижване на ставите и включва компонент, който „раздвижва“ мозъка.
Седнете на стол с изправен гръб, погледът трябва да е насочен напред.

Движение 1 – „Маршируване“
Сгъваме едновременно и повдигаме дясната ръка и левия крак, след което редуваме с повдигане на сгънати лява ръка и десен крак. Дишайте равномерно и дълбоко. Може, докато повдигате нагоре всяка от ръцете, да изпънете и разперите пръсти. Това движение ще активизира още повече мускулите.

Движение 2 – Протягане настрани
Наподобява първото упражнение, но вместо да повдигаме сгънати ръка и крак, протягаме настрана лява ръка и десен крак едновременно. Пръстите на ръцете може да са разперени. Редуваме с протягане на дясна ръка и ляв крак. Разтягаме се, може дори тялото да се наклони малко настрани, за да се включат мускулите на корема, гърба и таза.

Движение за горната част на тялото
Това е компонентът за мозъка, който представлява последователност от движения за горната част на тялото. Чрез него ще обединим първите две движения, за да получим едно общо съчетание. Първо поставете кръстосани ръце върху раменете (да се чуе плясване), после ги свалете надолу и плеснете коленете, след това щракнете с пръсти (или плеснете с ръце, което от двете Ви е по-лесно) и после пак поставете ръцете върху колената (т.е. имаме 4 стъпки: кръстосване, крака, щракване, крака).

Включване на елемента за горната част на тялото към първите две движения:

  1. Започваме с „маршируването“, което изпълняваме по два пъти за всяка страна, и след това изпълняваме последователността от движения за горната част на тялото.
  2. Преминаваме към изпълнение на „маршируване“ по един път за всяка страна, след това изпълняваме движенията за горната част на тялото.
    Не се отказвайте, ако не изпълните упражнението правилно от първия път – то целенасочено е трудно, за да се стремите да координирате движенията си и да мислите за него, докато го изпълнявате.
  3. Сега идва ред на интегрирането на страничните движения.
    Протегнете настрани лява ръка и десен крак едновременно (по веднъж за всяка страна) и след това изпълнете движенията за горната част на тялото.
  4. Сега трябва да комбинираме всички движения заедно в едно съчетание. Маршируваме 2 пъти (по един път за всяка страна), след това изпълняваме последователността от движения за горната част на тялото, след това се протягаме настрана 2 пъти (по един път за всяка страна) и пак изпълняваме движенията за горната част на тялото.

Това е всичко. След като научите съчетанието, можете да го повтаряте в продължение на 5 минути, като се концентрирате върху това да увеличавате амплитудата на движенията.

Приятна тренировка!

Свързани новини